|
Spôsob spolupráce môže byť veľmi variabilný, vychádzame vždy z požiadaviek klienta, a to ako z termínových, tak aj organizačných. Komunikácia prebieha prostredníctvom kontaktnej osoby určenej klientom. Táto osoba nám zasiela podklady k novým nástupom a výstupom, dochádzke, , dovolenky, priepustky, požiadavky na potvrdenie atď. dohodnutou formou , elektronický , osobne , poštou alebo formou osobného predania. Fyzický kontakt so mzdovou účtovníčkou nie je v zásade nutný, všetky požiadavky je možné riešiť elektronicky, prípadne konzultácie telefonicky.
Pokiaľ klient požaduje " úradné hodiny" u neho v sídle, samozrejme sme schopní mu to zaistiť. Všetky interné HR reporty pre klientov bežne spracovávame a sú zahrnuté v cene za spracovanie miezd.
Vedenie mzdovej agendy je však pomerne zložitý proces pri ktorom je nutnosťou sa riadiť množstvom zákonov a predpisov. Vhodným riešením je preto nechať všetku starostlivosť na externú spoločnosť, ktorá sa postará o celú evidenciu súvisiacu s pracovným pomerom – od vstupu zamestnanca až po jeho odchod zo spoločnosti.
Mesačné spracovanie mzdovej a personálnej agendy:
- Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov na sociálnu a zdravotnú poisťovňu
- Mesačné spracovanie miezd zamestnancov podľa podkladov
- Vedenie personálnej agendy
- Mzdové listy
- Vyúčtovanie dane z príjmu FO
- Vystavovanie potvrdení o zdaniteľných príjmoch
- Hlásenie o vyúčtovaní dane
- Vypracovanie potvrdení podľa potreby zamestnanca a zamestnávateľa
účtovníctvo žilina- vedenie účtovníctva-dane a mzdy- spracovanie účtovníctva žilina
|